miercuri, 19 noiembrie 2008

Romania 2008

De ce toata lumea alearga dupa bani? De ce sunt unii atat de ambitiosi incat lucreaza pana in ajunul Craciunului sau chiar de sarbatori pentru 10 lei in plus la salariu? De ce uita de familie, de prieteni si nu vad in fata lor decat serviciu si bani? Oare o sa-i iubeasca mai mult familia sau prietenii daca fac mai multi bani? De ce sunt atatia care pleaca "in afara" la muncit, la tot felul de job-uri ciudate, de ex culesul de capsuni, menajera, chelner? Or sa fie mai apreciati in tara ca au facut chestia asta? O sa zica ţaţa Floarea din varful dealului :"A lu' Gheorghe a plecat in Spania la cules, ce om capabil"? Chiar conteaza parerea lu' ţaţa Floarea? Copiii lor or sa fie mai fericiti ca nu-si vad parintii care sunt plecati "afara" sa faca bani? Or sa fie mai fericiti cand parintii le aduc dvd-uri, mp3-uri, iPod-uri si bani de shopping in mall? Acesti parinti isi vad copiii in cel mai bun caz de doua ori pe an. Nu e de mirare daca ii vom vedea pe acesti copiii peste 5 ani la Pro Tv la stirile de la ora 5 facand cine stie ce tampenii. E mai bine asa? De ce isi trimit parintii copiii la facultati? "Ca sa ajungi mama ca Becali care are Maybach si sa ne dai si noua bani sa ne facem vila la Snagov ca noi te-am crescut cu greu..." Eu de ce fac o facultate? Poate ca sa ma duc si eu la cules dupa ce nu o sa-mi gasesc nici un loc de munca pe aici.


Urasc ideile de genu': cum sa ma duc eu in club si sa stau pana dimineata ca sa iau primul metrou? Adica sa stau in acelasi loc cu aia care n-au bani decat de 2 beri?? Pai nu e clubu’ suficient de mare pt ei si pt suferinta mea! Cum sa-mi calculez eu banii ca sa am exact de 3 beri? Cum sa ma duc eu in Vama fara enspe milioane? Cum sa ies eu din casa fara enspe milioane in buzunar? Cum sa nu cumpar eu un cacat cu 10 milioane...ce daca la colt e acelasi cacat cu 500 d mii? Cum sa nu ne facem cadouri scumpe si nefolositoare, ce daca tu aveai nevoie doar de o bluza? Eu ti-am luat toata colectia lu' Razvan Ciobanu! Ah, esti in organizatia"Salvati Animalele" si eu ti-am luat haina de blana? Nu-i nimic, tine-o acolo sa vada dusmanii ce haina ai tu!


M-am saturat de toate astea, de ideile astea, chiar daca pe unele dintre ele le-am gandit si eu. Ce s-a intamplat cu sex, vodka si eugenii? Era mai frumos atunci! Cum sa cerem de la Romania sa ne dea de toate daca noi nu facem nimic in tara asta si preferam sa fugim la cules decat sa ne batem capul cu ce se intampla pe aici?


Hai sa facem o schimbare: votati-ma presedinte!

De Neuronul Blond

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu