vineri, 14 noiembrie 2008

More bad dating

Citeam ieri ce a scris Neuronul Blond si ma gandeam prin ce chinuri am mai trecut si eu la intalniri. Cred ca fiecare tipa are o lista de genul asta. Ar trebui sa facem un concurs, “cine a avut cea mai nereusita first date”. Am si eu cu ce sa ma laud:

Acum cativa ani am iesit cu un tip care parea chiar foarte dragut. Ne cunoscuseram print-un vecin de al meu – prieten de al lui – si m-a invitat in oras [ce demodat suna... pe vremea aia inca se “cerea prietenia”]. A fost totul foarte dragut, n-a facut nimic din lista Blondei, dar finalul intalnirii a fost cam... dezastruos. La un moment dat mi-a spus ca trebuie sa vorbeasca cu prietenul lui sa-l intrebe ceva despre mine. Evident ca l-am intrebat ce anume [curiozitatea a omorat... intalnirea] si a raspuns ca nu poate sa-mi spuna. “Macar stii cum ma cheama?” am zis eu razand, moment in care el s-a facut verde. Moment in care eu m-am facut portocalie... Presupun ca nu mai e nevoie sa spun ca nu s-a mai intamplat nimic intre noi.

Poveste un pic mai recenta: acum un an eram la cumparaturi [iar cumparaturi =))] cu sora mea. Nu stiu ce s-a intamplat in ziua respectiva, ca parca aveam lipit de frunte un post-it pe care scria “ma dau in vant dupa vanzatorii din mall”. Partea buna e ca intotdeauna au fost draguti si s-au dus sa-mi caute masura mea. Partea proasta e ca unul dintre ei era mai scund decat mine [and he didn’t take no for an answer either]. Si nu stiti cat de scund trebuie sa fie un tip ca sa fie mai mic decat mine – hey, sunt totusi mai inalta decat Shakira sau Jennifer Lopez. Si decat Omarion am impresia :)) Nu zic ca tipele de 1.70 ar trebui sa iasa cu tipi de 1.95 dar nici sa parem un cuplu de liliputani.

O alta intalnire nereusita e atunci cand tipul te intreaba de ca te-ai dat cu oja respectiva sau de ce ti-ai prins parul asa. Si daca este si prima intalnire s-ar putea sa fie tipul cu care m-am intalnit eu si, ca sa o citez pe co-autoarea blogului – trebuie sa iei distanta cat mai repede. Hmmm acum daca stau sa ma gandesc bine, intalnirile mele au fost mult mai reusite decat ale ei. Cred ca ar castiga concursul :))

Neuronul Brunet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu