sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Mami, mami, eu vreau să mă fac animatoare!


M-am gândit la ceea ce am realizat până acum şi am luat o decizie în ceea ce priveşte viitorul meu. Vreau să renunţ la facultate că oricum nu învăţ nimic acolo şi să-mi dedic tot timpul pentru a face ceea ce-mi place: să mă duc la solar şi prin cluburi. Mă gândeam să-mi fac o carieră din asta: mă fac animatoare!


O să-mi cumpăr parfumuri originale şi s-a terminat cu hainele din Obor. În primul an fac destui bani ca să-mi pun silicoane şi pe urmă poate ajung actriţă de telenovele. Deocamdată aici se opreşte planul, dar cu siguranţă voi avea parte de cele 15 minute de glorie.


Sper să îmi respecţi decizia şi să nu încerci să mă faci să mă răzgândesc. Apreciez toate sacrificiile pe care le-ai facut pentru mine, dar vreau să-mi hotărăsc singură destinul. Stai liniştită, nu-ţi face griji pentru mine, o să ajung cea mai bună animatoare din Club Maxx.


PS: Îmi cer scuze ca nu m-am obişnuit să scriu k în loc de ca, y în loc de i, sh în loc de ş şi tz în loc de ţ. Regret, de asemenea, faptul că nu am reuşit să fac nici un dezacord. Probabil că aşa ar fi fost mai credibilă povestea.

Neuronul Brunet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu