vineri, 28 noiembrie 2008

Bah ce ma enerveaza astia- part II

Ma enerveaza lumea care ma suna sa-mi zica ”nimic”. Exista o anumita persoana in viata mea [nu conteaza ca e blonda] care ma suna intr-una doar de dragul de a ma suna. Daca ma suna pe mobil si nu raspund, ma suna pe fix si cand nu-i raspund da sms-uri pe mobil. Dupa 5 mesaje primite de la ea la care nu raspund, incepe sa-mi sune familia sa intrebe de mine de ce nu raspund la mobil. Daca nici asa nu are succes, suna persoanele cu care as putea fi in momentul ala. Daca in sfarsit raspund, ea imi zice “ te-am sunat sa vad ce faci, deci ce faci?”. E normal sa dai 10 mii de telefoane doar ca sa vezi ce fac? Si nu e ca si cum nu am vorbi zilnic la telefon. In cazul asta e evident ca nu prea avem ce sa ne mai spunem si ea incepe “ si ai tai sunt bine? Mama ta ce face? Taica-tu e bine?” Apoi incep pauzele alea lungi si penibile in care nu mai avem ce sa vorbim, dar incepe ea iar “ si pisica e bine?”


La inceput ma speriasem cand primeam atatea apeluri de la ea, credeam ca are vreo problema, ca e ceva serios, dar acum prefer sa-mi pun telefonul pe silent sau sa-l las acasa cand plec pe undeva.


Apropo de telefoane stupide, urasc cand de ziua mea ma suna tot felul de persoane cu care nu am mai vorbit de o gramada de timp sa-mi zica “La multi ani”. De exemplu, ma suna fosta mea profesoara de desen din generala, ma suna fosta invatatoare a fratelui meu. Bine, o fi un gest frumos ca s-au gandit la mine, dar totusi din moment ce nu mai am absolut nimic in comun cu acele persoane si nu le-am mai vazut de ani buni, de ce simt ele nevoia sa ma sune? Ar putea la fel de bine sa o sune pe maica-mea sa o felicite, ca de fapt ea merita felicitata de ziua mea, ca ea a stat 15 ore in travaliu, eu n-am facut nimic.


P.S din pacate acea persoana blonda nu-mi citeste blogul asa ca tortura continua

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu