luni, 17 noiembrie 2008

Bah ce ma enerveaza astia!

Ma enerveaza cuplurile formate din "pisi" si "iubi" care isi pun poze cu ei pe hi5 sau pe orice alt site, si daca scriu bloguri isi pun poze cu ei pe si blog. Intotdeauna la sectiunea "despre mine" scriu si despre iubi/pisi. "Eu sunt x, imi place nush ce si il iubesc mult pe iubi"... la el e "eu sunt y, imi place nush ce si o iubesc mult pe pisi". Grrr... Bineinteles ca se au unul pe celalalt in lista de prieteni si isi dau commenturi unul altuia, la pozele lor.

Toata lumea tre sa vada ce iubire mare e intre ei! Ii recunosti usor, sunt aia cu statusurile de commited, chiar daca sunt de 3 luni impreuna, sunt aia care pun poze cu ei si cu descrieri "eu cu jumatatea mea", sau pun niste versuri dintr-o melodie d-aia siropoasa. In bloguri scriu despre ce au facut ei cu iubi/pisi, de parca ma f...reaca pe mine grija ce fac ei doi.


Cuplurile astea nu dureaza f mult, nush nici eu de ce, n-am nici o explicatie deocamdata, dar promit sa urmaresc fenomenul si sa gasesc o explicatie plauzibila. Aaa.. sa nu mai zic pe mess ca au la avatar poza lor si la status mesaje pt iubi/pisi...

First of all.. lumea nu trebuie sa ma perceapa prin intermediul prietenului meu, vreau sa ma vada ca pe mine, nu ca pe "prietena lu ala". N-ati inteles despre ce vb? Exemplu: Tudor Chirila si Andreea Raicu.. amandoi au bloguri, amandoi scriau despre ce au mai facut ei ca si un cuplu [s-au despartit intre timp; din pacate... mie chiar imi placea de ei]; Cristi Brancu si Oana Turcu, nu e emisiune de-a lu Brancu in care sa nu vb de Oana [ulterior si-au facut si emisiune impreuna, si ea scrie si la revista lui].

Oricum blogul asta nu e pentru Brancu sau pentru Chirila, e pentru toti aia care au profil de hi5 pe modelul enuntat la inceput. Get a life, a life just for your own!

De Neuronul Blond

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu