sâmbătă, 14 februarie 2009

Bullet for my Valentine

Iata ca a venit si mult asteptata zi. Si cand zic mult asteptata, nu ma refer la mine. Mai sceptica de felul meu, nu cred in sarbatoarea asta imprumutata. Mi se pare un pretext de a vinde inimioare de plus, felicitari cu mesaje fara esenta si flori care se ofilesc a doua zi; basically, o sarbatoare comerciala. Si am avut aceleasi... “sentimente” in ceea ce priveste ziua de 14 februarie in fiecare an, fie ca eram intr-o relatie, fie ca nu. Mi se pare absurd ca atatea persoane considera ca au nevoie de o zi anume pentru a-si arata dragostea catre persoana iubita, de parca nu pot spune "te iubesc" in fiecare zi [:* :x].

Daca tot e asa, macar sa sarbatorim si noi Dragobetele. Dar nu, noi trebuie sa furam tot ce ni se pare “cool”! What’s next? Sa sarbatorim trecerea intr-un nou an cu cateva ore dupa [in functie de time zone] ca sa fim si noi ca americanii? La noi nici macar nu e Sf. Valentin daca e sa o luam asa… Asta nu pentru ca as fi eu mare credincioasa, ci pentru ca tot vorbeam de biserica…
Si daca tot vorbim de doua zile de Valentine’s Day, bagam si o dedicatie – fara numar =))




Neuronul Brunet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu