miercuri, 11 februarie 2009

Blondie likes


Am vazut de curand cel mai frumos film de la Jeux d'enfants incoace: August Rush. Pe mare e o poveste, chiar poveste e, mai mult asa sci-fi, cum ar trebui sa fie o poveste :P in care un tip si o tipa [amandoi muzicieni] se cunosc intr-o seara [se cunosc destul de bine pentru ca rezulta un copil din intalnirea lor] se indragostesc si apoi nu se mai revad timp de 10 ani. Copilul ajunge la orfelinat, si cum a mostenit de la ambii parinti dragostea pentru muzica, ajunge asa un mic geniu si fuge de la orfelinat, ajunge sa invete la Julliard si are propriul lui concert, unde se reintalenste cu parintii lui. In orice caz, povestea e foarte frumoasa, eu nici macar nu o pot contura aici.

Actorii joaca foarte bine: Robin Williams, pustiul din Charlie's Factory, Keri Russell, Freddie Highmore. Ideea e ca am plans la filmul asta cum n-am plans nici la Ice Age [si cine ma cunoaste stie ca la Ice Age 1 am bocit rau de tot, unii plang la Titanic (and i'm not talking about my bf =)) ) eu plang la Ice Age] si tot filmul am tinut-o numai intr-un 'awww' . Cel mai mare regret al meu e ca l-am vazut singura...bine, cu pisica, dar ea nu se pune pentru ca de fiecare data cand faceam 'awww' venea repede la mine si miorlaia, credea ca s-a intamplat ceva cu mine :)) deci nu pot spune ca mi-a impartasit 'emotiile' pentru film.E un film care te face sa crezi in genul asta de dragoste de poveste, eu nu pot decat sa zic ca ma simt ca si cum as fi indragostita dupa ce am vazul filmul.. the butterflies are back. Mai multe detalii despre film gasiti aici.

Cei care nu l-au vazut ar trebui sa se uite ca e foarte misto, e genul de film pe care il vezi cu prietena/ prietenul, sau cu pisica. Again.. cine n-a vazut Jeux d'enfants trebuie neaparat sa-l vada.

De Neuronul Blond

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu