miercuri, 3 decembrie 2008

Cu blondele la cumparaturi

S-au gasit sambata trecuta doua blonde sa mearga la cumparaturi; si nu orice fel de cumparaturi, ci s-au dus sa-si ia bancute de abdomene. Da, recunosc una din blonde eram eu, iar cealalta prietena mea despre care vorbeam intr-un post anterior.
Mergem noi doua intr-un hipermarket, luam doar o bancuta [achizitionata de mine ca era ultima ;))], mai luam un mp3 player si niste prostii care ne-au dus la un bon de cateva milioane. Vedeti mai jos de ce dau explicatii cat a fost bonul.


Dupa vreo doua ore de cumparaturi, mergem la casa, platesc toate cele si cand sa ies [ grabita ca trebuia sa ajung si la biroul de nush ce relatii sa fac garantie la unele produse], incep detectoarele anti-furt sa piuie. Chestia asta am mai patit-o o data in viata si m-am panicat atunci cum m-am panicat si acum. Imaginati-va doua blonde speriate, flancate de doua femei de la securitate: nu e o imagine prea placuta. Eu ma uit la prietena mea cu gandul “ ah, iar a facut asta ceva si ne facem iar de rusine” [ca are obiceiul asta], ea se uita la mine [cu acelasi gand cred :))].


Bineinteles ca incep sa le arat ce am in sacose si ce produse sunt trecute pe bon, ca sa vada ca ele coincid. Dupa ce au jucat cu mine “politistul bun si politistul rau” si am trecut prin intrebarile “ai portofel nou? Ai geaca noua?” de mai aveau sa ma intrebe si ce chiloti am pe mine, una din ele probabil “politistul rau” ma intreaba : “ai vreun salam in geanta?”. Intrebarea asta m-a blocat; nu stiam daca sa rad sau sa ma enervez si mai tare. Probabil ca asa se obisnuieste in hipermarketuri, sa faci cumparaturi de sume mari de bani drept pretext pentru a fura un salam; nu am de unde sa stiu, dar tot ce e posibil.


Intr-un final, si-au dat seama ca de fapt mp3 playerul avea in cutie o placuta anti-furt pe care tipa de la casa nu se obosise sa-l scoata si m-au lasat sa plec cu o privire d-aia de “ te prindem noi data viitoare”.

De Neuronul Blond

2 comentarii: