luni, 29 decembrie 2008

Pentru ca sunt blonda...

Nu stiu cand este ziua mea de nume. In fiecare an imi notez in agenda sau imi sun prietenii sa-i intreb. Am momente cand ma uit in agenda si vad ca este incercuita data de 8 noiembrie si cad asa pe ganduri incercand sa-mi dau seama ce naiba e asa special la ziua aia.

Saptamana trecuta a trebuit sa ma duc la o serbare de gradinita, sa filmez si sa pozez fetita unei prietene. Pentru ca sunt blonda, vreo 10 minute am filmat copilul gresit. Noroc ca mi-am dat seama la timp si nimeni n-a banuit nimic.
Apropo de fetita asta [blonda si ea], asta vara am mers cu ea la strand si a trebuit sa stau cu ea la piscina aia mica pentru copii. La un moment dat o aud ca striga “ Mihaelaaa, Mihaelaaa.. fac pipi!”. Deja toate mamicile de la piscina erau atente la conversatia noastra. Incerc sa-i zic sa iasa din piscina ca sa o duc la toaleta, la care ea “ Pai tati mi-a zis ca pot sa fac in apa”. Mamicile erau din ce in ce mai atente. Cand ma pregateam sa intru in apa dupa ea, ca sa o duc la toaleta, o aud “ Gata, am facut”. Am avut mare noroc ca nu mi-am luat bataie de la mamicile alea, dar am si lasat-o singura in apa.

Pentru ca sunt blonda, imi confund prietenul cu alte persoane. Acum ceva timp, aproape ca fugeam pe strada dupa un domn ca sa-l iau de mana, crezand ca este prietenul meu; ma si miram de ce nu-mi da mana. Cand mi-am dat seama ca nu e el si m-am uitat in spate, l-am vazut pe prietenul meu care se uita uimit la toata scena. Sau intr-un magazin intrebam un tip de care suc sa luam, tot asa crezand ca este “iubi”.

Dar “iubi” a inteles ca sunt mai speciala si nu se mai supara.

De Neuronul Blond

5 comentarii: