vineri, 12 decembrie 2008

happy birthday to me!

se spune ca de aniversari ne facem planuri, visam, speram ca aceste planuri si vise se vor concretiza... asa ca profit si sarbatoresc si azi ziua mea. so... e oficial: am imbatranit :p

am avut astazi o zi superba si nu exagerez. am primit cadouri geniale si mai ales valoroase din punct de vedere sentimental si am trait niste momente foarte frumoase, pe care vreau sa le pastrez doar pentru mine [stiu, sunt egoista]. m-am gandit la tot ce s-a intamplat in ultimul an si vad o imbunatatire majora. am scapat de multe buruieni din gradina mea si acum au aparut flori noi si frumoase... ciudata metafora venind din partea mea [vezi regula “flori doar o data pe an”] :))

gata, nu mai bat campii ca incep iar sa sar ca nebuna prin camera de fericire si ma injura vecinii!

Neuronul Brunet si batran

PS: glumeam, am doar 21 de ani, sunt nebuna, iubesc si as vrea sa am bani :))

2 comentarii:

  1. La multi ani!!! As fi vrut sa scriu eu un post despre ziua ta/ a Ioanei. La multi ani va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. scrie si tu ca nu ma supar. dedicatie... fara numar =))
    semnat: tot neuroni vopsiti. dar bruneti :))

    RăspundețiȘtergere