luni, 26 ianuarie 2009

Viciu auto-destructiv

Am constatat eu ca nu am mai scris de multicel ceva care chiar sa vrea sa transmita ceva. Acum cateva saptamani aveam o gramada de idei dar s-au “fumat” [interesting choice of words; vedeti mai tarziu de ce zic asta]. Vroiam sa fac misto de mine ca m-a prins anul nou in baie, dar vine februarie si nu mai are rost. Vroiam sa scriu despre un caz din SUA cand un tip l-a impuscat pe alt tip la cinema pentru ca vorbea prea tare in timpul filmului, dar a trecut vreo luna juma’ de atunci. Vroiam sa vorbesc despre ipocrizie, dar mi am dat seama ca se leaga de postul asta. Asa ca le-am lasat pe toate draq si m-am concentrat asupra examenelor ca blogul e bun si intelegator si nu ne cearta cand nu scriem.

Dar acum sa trecem la lucruri serioase, ca am cateva zile libere. Si ce poate fi mai serios decat consumul de droguri? Bine, eu ma refer la drogurile usoare acum dar asta nu face lucrurile mai putin grave. Acum vreo saptamana aveam la facultate o dezbatere despre legalizarea drogurilor usoare si eu eram.......... suspans......... impotriva. Logic.

Am auzit de la cealalta echipa – pro legalizare – argumente de genul “se dezvolta economia”, “scade consumul de droguri usoare prin eliminarea efectului de fruct oprit” si chiar “tutunul si alcoolul provoaca mai multe victime si totusi sunt legale; hai sa legalizam si marijuana” [exprimarea nu a fost identica, dar ideea asta era]. Ultima m-a lasat cu gura cascata, ca nah, eu n-am creierul prajit si-mi dau seama de absurditatea asta. OK, si daca provoaca doar x victime, ne pisam pe aia? Pardon my French, dar iar ma enervez. Hai sa o luam invers atunci – pe logica asta: trecem in ilegalitate alcoolul si tutunul, pentru ca nici marijuana nu e legala. E mai bine asa?

Bine, nu neg ca aveau si argumente solide, dar chiar si asa... Nu vreau sa stau acum sa enumar toate efectele psihologice si fiziologice adverse, ca se gasesc usor cu un google search. So, ca sa nu mai pierdem timpul, insert efecte adverse here _________________.

Si ca sa nu ne limitam la chestii medicale, sa vorbim un pic si despre sociologie, manca-m-ar mama de studenta constiincioasa ce sunt :)) Mai pe romaneste: Bey, bagati la cap! Va izolati de majoritatea societatii. Sunteti devianti. Sunteti prajiti.

Nu sunt ipocrita si recunosc ca am fumat si am si baut [la ocazii, nu zilnic si in nici un caz mult], dar nici nu concep sa incerc macar sa fumez iarba sau sa iau alte tampenii. Si da, acum aveti ocazia sa-mi reprosati ca nu pot refuza ceva ce n-am incercat. In cazul asta: taiati-va venele si pe urma aveti dreptul sa-i criticati pe cei care-si taie venele. Nah!
PS: Sa nu credeti acum ca sunt pro taiat vene. Hell no. Incercam doar sa demonstrez ceva.
Neuronul Brunet

5 comentarii:

  1. Provoaca impotenta si pentru mine asta este cel mai bun argument contra legalizare.

    Neuronul Blond

    RăspundețiȘtergere
  2. nu credeam ca o sa spun asta vreodata: blondele sunt mai inteligente decat brunetele!

    RăspundețiȘtergere
  3. @anonim: daca tu crezi ca inteligenta consta in culoarea parului poate tu esti cel... mai putin inteligent. cat despre post, sunt parerile mele. eu mi le am motivat [vezi efecte negative]. daca vrei sa motivezi si tu comentariul de prost gust, be my guest. daca nu, atunci nu te mai obosi sa lasi comentarii anonime.
    @Blonda: fiecare cu ce-l doare :)) dar ai dreptate.

    Neuronul Brunet

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer, esti cam penibila. Si ma refer in general nu doar la post-ul asta. Cat despre parerea ta legata de drogurile usoare, mai informeaza-te. Iarba de ex nu-ti dauneaza mai mult decat o tigara normala, nu provoaca dependenta, etc. Dar probabil la parerile care le exprimi si le sustii pe blog-ul asta, nu cred ca te duce prea mult capul. Mai mergi pe la scoala, mai pune mana pe o carte, si dupaia mai incearca odata partea cu scrisul pe blog. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. faptul ca am niste pareri diferite de alte tale nu ma face penibila. faptul ca faci astfel de afirmatii fara sa te semnezi macar te face pe tine mai mult decat penibil(a). oricum nu ma cunosti destul de bine ca sa afirmi asta. cat despre scoala, da-mi voie sa te anunt ca sunt o studenta de nota 10.
    si apropo, nu vorbeam numai de dependenta fizica, ci si de cea psihica. poate tu ar trebui sa te informezi! :)

    PS: invata sa scrii - "parerile pe care le exprimi", nu "parerile care le exprimi"; "dupa aia" sau "dup-aia", nu "dupaia". mai pune mana pe o carte ;)

    RăspundețiȘtergere