luni, 19 ianuarie 2009

Top replici enervante

Pentru ca am o mica pauza in sesiune, m-am hotarat ca e timpul sa scriu primul post pe anul asta. Drept urmare va prezint mai jos replicile, frazele, cuvintele care pe mine ma enerveaza si carora nu le gasesc sensul.

1. Iti multumesc ca existi.
Cum ii poti multumi unui om ca exista? Nu e ca si cum m-am gandit eu intr-o zi “Ce plictiseala e azi, ce sa fac? Hmm.. hai sa exist ca sa imi poata multumi un ratat 20 de ani mai tarziu”. Daca vrei neaparat sa-i multumesti cuiva, multumeste-i mamei mele care m-a nascut, dar asta deja devine si mai ciudat.

2. Am o fereastra in program.
Initial vroiam sa scriu si eu ca am o fereastra in sesiune, dar incerc sa evit expresia asta. Ok, inteleg ca ai o pauza in program, dar de ce “fereastra”? Am auzit prima oara expresia asta in clasa I si ma si gandeam ce face invatatoarea cu fereastra.

3. Hai sa iesim la o cafea.
Dar poate ca eu nu beau cafea, poate beau ceai; la asta te-ai gandit? Sau ma rog, asta mai inseamna “hai la mine acasa”. De ce nu iti zici dom’ne intentiile de la inceput? Daca vrei sa ma duci la tine acasa spune asa, nu ma lua cu “hai sa-mi vezi pisica, colectia de timbre, sa o cunosti pe mama”. Bineinteles ca raspunsul va fi nu, dar macar nu ne mai mintim reciproc: tu ca vrei sa-ti cunosc pisica si eu ca nu-mi plac pisicile [ce pervers a sunat asta in capul meu].

4. Ma doare capul/ burta si nu putem sa facem sex acum, poate mai tarziu.
Nu e socant sa auzi asta de la o femeie, dar daca auzi asta de la un tip, devine dubios. Daca avea 18 ani si il trezeai la 5 dimineata printr-un sms si ii ziceai “Hai la mine sa facem sex”, garantat in jumatate de ora iti suna la usa. Dar cu trecerea anilor incepe sa prezinte scuze si acel “poate mai tarziu” inseamna de fapt “in nici un caz azi”.

5. Ti-a placut?
Va intrebati de ce mimeaza femeile orgasmul, uite din cauza asta: sa nu auda intrebarea asta dupa ce ati facut sex. Ce asteptati: note, o scrisoare cu sugestii, un mail cu pozitii din kama sutra? Normal ca 8 din 10 femei or sa zica “da”, pentru ca daca zic “nu”, incepe barbatelul sa aibe crize de personalitate si virilitate si apoi nici 5-ul ala cat i-ai fi dat nu o sa-l mai vezi prea curand. Chestia normala e sa aflati ce si cum ii place partenerei/partenerului si astfel scapati de replica aia penibila; asta daca nu e prima oara cand o faceti si atunci e mai delicat.

Intrebarea asta de obicei e precedata de o alta "Crezi ca e mica?" Hmm, ca tot m-ai intrebat, sa stii ca e putin cam mica si inclinata spre stanga, dar nu-i nimic ca o sa mimez si totul o sa fie ok. Chiar astepti un raspuns adevarat?

6. Ma ignori?
Nu iubitule, insa mi-a murit bateria la mobil, mi-a cazut netul, mi-a ros cainele cablul de la telefonul fix si chiar cand ieseam pe usa sa vin la intalnirea cu tine m-am lovit la cap si am uitat unde trebuia sa plec.

7. Da’ de ce te-ai suparat?
Hmm.. hai sa vedem: poate pentru ca iar ai facut/spus ceva fara sa gandesti inainte, esti imatur, esti nesimtit. Daca nu ai facut nimic din cele de mai sus, inseamna ca mi-am amintit de copiii flamanzi din Somalia si d-aia m-am intristat.

8. La ce te gandesti?
Daca sunt suparata, inseamna ca ma gandeam la copiii din Somalia, daca nu sunt suparata, inseamna ca n-ai facut nimic rau si evident ca iti zic ca ma gandeam cum sa exprim in cuvinte cat de mult te iubesc. Insa iubirea mea pentru tine e atat de mare si de intensa, incat n-am cum sa-ti spun, asa ca nu-ti mai zic nimic.

9. Ma mai iubesti?
Daca pui intrebarea asta imediat dupa ce ai facut ceva de la punctul 7, sa fii sigur ca te iubesc de iar nu poate fi exprimat in cuvinte. Daca pui intrebarea asta cand sunt calma e ok, o sa-ti rapund. Dar nu va fi nevoie sa intrebi asta pentru ca o tipa de obicei spune asta din proprie initiativa, nu pentru ca are pistolul pus la cap [sau mai spune chestia asta de mila, pentru ca tu i-ai zis-o primul si nu vrea sa te dezamageasca; in orice caz aflii daca a zis-o din mila peste doua saptamani cand iti da papucii pe motiv ca e pe moarte si nu vrea sa o tii minte bolnava].

10.M-ai inselat vreodata?
Hai fie, daca ma intrebi asa ma simt nevoita sa-ti recunosc. Sa fim seriosi, intrebarea asta nu are un raspuns adevarat sau fals, are doar un raspuns corect, acela fiind ”nu”. Rapunsul corect se foloseste si la intrebarile “Blugii astia ma fac grasa? Aia arata mai bine ca mine? Te mai gandesti la fosta?”.

Daca simte cineva nevoia sa ia lucrurile astea ca pe ceva personal, eu zic sa-si rectifice atitudinea. Eu nu insel, nu mint, nu mimez si iubesc la nebunie.

P.S si nu sunt ironica

De Neuronul Blond

4 comentarii:

  1. Blondo,

    N-am citit inca, citesc imediat.

    Da-mi terog tu add pe mess, kleinecristiana. Eu nu pot sa ma misc deloc pe yahoo! Nici pe 360 nu merge sa dau mesaje, nici pe mess sa dau add.

    Sau mail daca vrei: kleinecristiana@yahoo.com

    Mai gasim noi materiale cu Elena, facem ce facem.

    Pup,
    Cristiana

    RăspundețiȘtergere
  2. 10! Bravos! 10 cu aplauze de fundal, m-ai amuzat.

    M-ai facut, totodata, sa realizez ca intreb cam des "la ce te gandesti".

    ma bucur ca iubesti la nebunie!

    cristiana

    p.s. pls schimbati fundalul roz, cah! pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ti-a placut :*
    Vb pe mess
    Neuronul Blond

    RăspundețiȘtergere
  4. propun o alta intrebare: avem paine?

    RăspundețiȘtergere