vineri, 23 ianuarie 2009

Diabolic de fericita

Cum sunt in sesiune, si asadar stresata si cam nedormita, si am niste dureri de burta [ca sa nu zic ovare] groaznice, simt ca nu este necesar sa mai explic the mood swing. Asa ca ignorati complet post-ul anterior si focus on this one.
Sunt foarte bine dispusa astazi. Si nu cred ca este din cauza pastilelor ca n-am luat decat Nurofen. Asadar trebuie sa fie din cauza faptului ca sunt diabolica: ma bucura nespus cand vad ca cei care m-au calcat/ma calca pe nervi au o perioada proasta. Stiu ca suna urat dar sunt prea happy happy joy joy ca sa ma intereseze. Revenind la pietricelele din pantofii mei... cred ca e vorba despre karma: what goes around comes around – si nu, nu ma refer la Timberlake. Anyway, ma consoleaza oarecum chestia asta...
Sunt convinsa ca o sa-mi vina si mie randul la un moment dat si I’m ok with it, ca nah... c’est la vie [wow je suis trilingual today] si mi se pare normal sa mi platesc si eu greselile. Anyday now.

Buuuun m-a pus Blonda sa dezvolt ideea si sa “bat un pic moneda pe karma ca sa aiba totusi un msj”. Nah mesaj: sunt atee si nu cred in sanctiuni impuse de biserica [dar despre asta in alt post]. Cred in schimb in karma. Cred ca tot ceea ce facem se intoarce asupra noastra, fie ca este ceva negativ sau pozitiv. Trist este ca sunt constienta si de tampeniile pe care le-am facut eu si nu prea ma obosesc sa indrept situatia decat daca consider eu ca merita. Adica foarte rar. Si asta nu pentru ca sunt miserupista, ci pentru ca in ultimul timp m-au dezamagit foarte multe persoane “apropiate” si sincer, chiar nu cred ca merita sa ma obosesc decat cateva persoane.
“La naiba! In puii mei!” S-a dus toata buna dispozitie de la inceput. Must kill Blondie :))

Neuronul Brunet

4 comentarii:

  1. mi se intorc faptele, dar de regula, doar alea rele... adica, daca sunt rea cu cineva, in secunda doi dau cu genunchiul in scaun de ma invinetesc, sau ma uda o masina, sau pierd metroul... Dar faptele bune nu mi s-au intors, dimpotriva, am fost dezamagita de persoanele ajutate.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt optimista azi. chiar cred ca se intorc si cele bune. nu de alta dar in unele perioade cred ca, daca ar fi cum zici tu, as avea genunchii plini de vanatai :))
    multumim ca ne urmaresti
    Neuronul Brunet

    RăspundețiȘtergere
  3. eu chiar ii am vineti, si de regula nu sunt rea...(mai mult impiedicata). Doar cu persoanele prefacute, ca le miros.:))
    Prefer sa vad ca cineva nu ma place, decat sa se straduiasca sa para dragut.
    Cu placere, sunteti simpatice.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. de acord cu tine. si pentru asta, coming up soon: ceva despre ipocrizie :D
    Neuronul Brunet

    RăspundețiȘtergere