miercuri, 8 iulie 2009

Neuroni licentiati

De cateva zile neuronii vopsiti sunt licentiati! Gata, am scapat de licenta!

Am inceput sa lucrez la licenta in februarie, am avut nopti nedormite, certuri din orice motiv cu familia, multe fire de par cazute din cauza stresului de am crezut ca o sa ajung din neuronul blond - neuronul chel, caderi nervoase inclusiv in dimineata licentei. Si pentru ce? Sustinerea lucrarii a durat mai putin de 5 minute; ceea ce inseamna ca eu am lucrat 5 luni la o lucrare despre care am vorbit doar 5 minute.

Dar nu mai conteaza, eu am luat o nota buna la licenta, Neuronul Brunet a luat o nota foarte buna; tot ce conteaza este ca s-a terminat tot "cosmarul" asta. Acum urmeaza stresul pentru master...

De Neuronul Blond

Un comentariu:

  1. hai k dau si eu comment dupa juma de vara... bv noua :P
    si nu mai glumi cu faza cu neuronul chel k am noroc cu parul des k altfel ajungeam sa ma tund k vlad :))

    Neuronul inca Brunet

    RăspundețiȘtergere