miercuri, 29 iulie 2009

De pe Google adunate

Anume ce cauta lumea pe Google si ajunge aici pe blog.

"Tehnici de inselat" - am cam enumerat cateva pe aici, dar nu incurajez lumea sa faca asta
"Ce ma enerveaza pe hi5" - e ceva care sa nu enerveze la hi5?
"am o prietena blonda fara neuroni ce e de facut" - spui de 3 ori Tatal Nostru, faci vreo 5 matanii si faci turul manastirilor din Romania, poate asa va da doamne-doamne neuroni amandurora
"infrumusetare barbati" - manechiura, pedichiura, pensat, epilat, solar si obligatoriu tricou pe care sa scrie numele unui italian mort
"cum sa nu iti inseli prietena" - cu grija
"cenusareasa de imbracat" - la asta chiar nu am replica :))
"prietena ma inseala" - aparent aici pe blog vin numai oameni care inseala, care sunt inselati sau care nu stiu cum sa faca sa nu insele
"de ce bate inima repede la emotii?" - imi place exprimarea, dar nu am studii medicale
"inselat relatie serioasa 1 an iubit" - nu inteleg exact cine inseala pe cine
"motive de intalnire" - nu stiu.. hai la un suc, hai sa imi vezi pisica, hai la teatru.. improvizeaza
"cati neuroni au oameni" - cativa, aparent
"idei de replici" - "ce faci papushea, te fac un cearceaf?" merge intotdeauna =))
"sari pe goagal" - oare domnul Vanghelie a vizitat blogul?

De Neuronul Blond

3 comentarii:

  1. ce tareeeee =)) mai ales aia cu te fac un cearceaf =))

    Neuronul Brunet

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic sa mai dai si tu cu subsemnatul pe aici, nu doar in commenturi; de ce m-ai lasat singura? :((

    RăspundețiȘtergere